Verzekeringen

Verzekeringen voor leden

Door lid te worden van KSA Aalter ben je degelijk verzekerd. Alle leden zijn verzekerd voor lichamelijke ongevallen, burgerlijke aansprakelijkheid (= schade aan derden) en rechtsbijstand. Voor meer info kan je hier terecht.

Nog geen lid?

Je bent nog geen lid van de KSA Aalter, maar je wil eens meedoen aan een activiteit? Geen probleem, je bent altijd welkom op startdag  of vriendjesdag.  Ook al ben je niet ingeschreven, op deze dagen zorgen wij dat je ook verzekerd bent. Hiervoor sluiten wij op voorhand een speciale dagpolis af. Op andere momenten als niet-lid deelnemen aan activiteiten is steeds op eigen verantwoordelijkheid en enkel mogelijk indien de leiding van de betrokken groep hier op voorhand toestemming voor geeft.

Vrijwilligers

De vrijwilligerswet 2006 bepaalt dat alle vrijwilligers (leiding, ouders...) moeten geïnformeerd worden over hun rechten en plichten als vrijwilliger. Alle info hierover vind je terug door op onderstaand logo te klikken.